الطوخي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الطوخي

اهلا وسهلا بكم في منتدى الطوخي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

احذر لغه الاطباء

كاتب الموضوعرسالة
Dr.Amo0o0L
عضو متواصل
عضو متواصل

انثى عدد الرسائل : 159
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

احذر لغه الاطباء Empty
مُساهمةموضوع: احذر لغه الاطباء   احذر لغه الاطباء I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 08, 2007 11:09 am

احذر لغة الاطباء

--------------------------------------------------------------------------------

][*]الموضوع ده ما يستناش يبقى لازم نلحق نعمل عليك شغل لأن لو استنينا هيخف لوحده وتضيع علينا الفرصه[*]ايه تاريخك المرضى عايز أعرف أسامى الدكاتره اللى كنت بتتعامل معاهم عايز أعرف انت دفيع ولا جلده[*]استعمل الدوا ده وعدى عليا بكره ده دوا لا ينفع ولا يضر تعل بعد يومين على ما أكون سألت حد بيفهم[*]أشوفك بعد 10 أيام عشان تدفع كشف جديد انت مش قريت اليافطه وانت داخل مكتوب عليها أن الاستشاره خلال أسبوع من الكشف[*]فيه عندى خبر وحش وخبر كويس عندك مرض خطير بس لو مضيعناش وقت ممكن نعالجه يبقى الخبر الكويس أن أخيرا هشترى عربيه مرسيدس والوحش ان انت اللى هتدفع تمنها[*]احنا هنتابع تطرات الحاله أسبوع كمان قبل ما نتقدم على أى اجراء الصبر طيب يمكن البلوه دى تتحول لحاجه نعرف لها علاج[*]انت محتاج شوية تحاليل يبقى من الآخر انا مش عارف انت عندك ايه يمكن بتاع المعمل يعرف ينورنى[*]أنا هحولك على أخصائى يشوف حالتك أحسن منى يبقى انت صحتك زى الفل بس الراجل مزنوق فى قرشين وواجب نخدمه[*]انا هوصفلك دوا جديد ممتاز يبقى هجرب عليك الدوا ده انا محتاج حالات أعمل عليها البحث بتاع الترقيه[*]صحتك زى الفل يبقى حاجه تزعل فعلا يعنى هدفع قسط الفيلا منين[*]اذا الاعراض مختفتش خلال اسبوع عدى عليا تانى يبقى حالتك مقرفه ولحسن الحظ عندى مؤتمر الأسبوع الجاى[*]المضاد الحيوى ده ممتاز بس غالى شويه من البديل الرخيص بتاع زمان يبقى لسه مندوب المبيعات لسه خارج من عندى ومدينى شنطة دعايه تجنن[/list]دى كانت نتيجة أبحاثه مش عارفه والله أقول ايه بس هنصحكوا نصيحه لوجه الله لو كنت من النوع اللى أجرى عليع العالم تجاربه فأحسن لك تدور على كلام تانى تقوله لأن خلاص نيتك انكشفت ولو مكنتش منهم يستحسن بعد أى كلمه أو اى استشاره تكتب فى روشتتك ( سورى ... متفهمنيش غلط ) او تبص فى عينيه وتقولها مع أن تصديقها صعب حبتين

احذر لغه الاطباء
صفحة 1 من اصل 1